den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet. och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för de ekar i huvet.




vaknade upp imorse med världens huvudvärk och förkylning, och jag låter som en kråka. kul. just nu dricker jag polkagris te och äter clementin. har bara varit hemma och städat mitt rum idag eftersom jag får fin besök ikväll av julia. har färgat håret men de kanske inte syns på bilderna, blev rätt nice faktiskt. ska upp tidigt imorgon för att spendera hela dagen i waggeryd och spela bandy. känns bra med min förkylning nu och allt.. aja ska ju inte klaga med tanke på att de är julafton om en vecka. åååh så fint

Kommentarer
Postat av: bosse

fina strumprwww :(

2011-12-18 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0