dag 1 presentera mig själv

råkade ljuga i förrgår då jag skrev att jag skulle göra dag 1 igår. heeh

jag heter då maria karin elisabet sundberg. jag är född 1997 och har bott i småland hela mitt liv. jag har en mamma och pappa och två storebröder. den ena bor hemma med mig men den andra bor i jönköping. jag bor i gårdveda/målilla. på fritiden så spelar jag bandy på vintern och fotboll på sommaren. jag är vet inte riktigt vad som är min riktiga hårfärg, antar att det är råttfärgat. men just nu är det brunt. pluggar i albäcksskolan i hultsfred, där går jag i klass 8a. älskar min klass. har inte så tur i kärlek, har mer tur med mina vänner. har många barndomsvänner som jag fortfarande umgås med och har även fått massa nya vänner. utan mina vänner är jag inget. vet inte vad jag ska skriva mer är vell kanske inte världens mest intressantaste person antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0