du säger att kärleken aldrig var till för dig, att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen



Varje moln är trasigt
Du räknar allt sorgligt natten lång
Och hon du älskade en gång
Och kanske älskar än
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
Kanske allt egentligen

har faktiskt saknat att sitta på puffstolarna i caféterian med mina charmtroll. kommer verkligen sakna det när man börjar gymnasiet.. fast det är ju inte förrens om ungefär 2 år som tur är. just nu är min högsta dröm att kunna sjunga och spela gitarr. även att jag älskar musik överallt annat så har jag ingen rytm eller något. it sucks. får fortsätta drömma och hoppas att jag vaknar upp som en sångfågel nån gång. haha. nu ska jag kolla på film och glädjas att det är 7 veckor kvar till jul.

Kommentarer
Postat av: Ztaa

Hur gör du så 2 bilder blir 1? =)

2011-11-09 @ 15:45:22
URL: http://ztaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0