just like the clouds my eyes will do the same if you walk away, everyday it'll rain


lider av en allvarlig bildbrist.. </3

alltid lika kul med måndagar. älskar the killers och coldplay idag. välkomnade hem mor och far igår som har varit bortresta sen i torsdags. saknat dom lite.. hoppar över dag 6 förresten.. förlåt alltså. kan förresten göra en hel lista av saker som jag saknar. där hade bland annat nicki, lovisa, sommaren, snön och glädje varit med. har gått och längtat hela dagen idag efter att få spela guitar hero. vad är det med mig.. heheheee. nu ska jag kolla på hot rod i väntan på lite mat och sen väntar tyska läxan på mig. åååh underbart

Kommentarer
Postat av: ebba l

nej, tänk för att jag menar lusseKATT. KATT maria, katt katt katt KATT. LUSSEKATT!!!! :D :*********

2011-11-23 @ 21:46:59
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0