länge leve sommaren, den som kom och gick igen

va beredd på en bildbomb nu hörni..

i sommar har jag :

varit i vetlanda med denna skönhet..

kollat på fotboll..

spelat massa fotboll i dessa skor..

varit i annies stuga med några personer..



busat runt på alv med dessa två..

varit hemma hos saga med nåra flicker..


hängt i hultan med fejna tjejer..


chillat lite på öland med jullan..


blivit total förälskad i håkan på guldfågeln arena med ebba..



träffat min saknade vän nicki..

badat mycket, både på natten och dagen..





gjorde mig hemmastad i halmstad och stekte på tylösand beach..

träffat min favorit brorsa, hihi..

umgåtts med mina två små stjärnor..

varit på ekjsöstadsfest med kakan och mattis.

detta var det jag hittade på minneskortet, har även varit på fotbollsläger, kollat på veronica maggio live, träffat lovisa, varit på gp och sånt. mycket bra sommar som kan beskrivas som en bergodal bana, då jag mest varit på toppen men ändå varit i botten ibland. tack alla underbara människor som gjort sommaren 2011 fett grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0