lite om mig sådär..

namn: maria elisabet karin sundberg
piercingar : 1 i varje öra.
längd: 1.65? ellr nått
skostorlek: 38 
hårfärg: brun juu
är du kär i någon: aa i mathilda ivarsson :)?
vad har du på dig just nu : kläder skulle jag tro
vilket shampoo använder du: olika 
vilken parfym använder du
: vet inte, nått rosa typ
gillar du berg-och-dalbanor: haha ehm yees

SENASTE

låten du lyssnade på: lil wayne ft bruno mars - mirror
personen du ringde: jullan 
personen du tänkte på: lil wayne <333333333333333333 
personen du fick sms av: mobilsvar...

ANTAL:

gånger du varit kär: 2 skulle jag tro.
gånger ditt hjärta brustit: 2
gånger ditt namn varit med i tidningen: händer ju så ofta så håller inte koll :s
syskon du har: 2 stora brorsor

vad är du allergisk mot
: själviska personer
var har du ont: mitt knä 
använder du hårspray: jaa oftast


Kommentarer
Postat av: rudolf andersson

0% sant

2011-09-25 @ 13:48:22
Postat av: maria

100% sant att du heter johan klingstedt eller hur rudolf

2011-09-25 @ 14:01:16
URL: http://mariiasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0